MAGAZIN ONLINE
ARC CU FOI ROMANIA
camion • remorca • van • pickup • autorulota

ARCURI CU FOI
Arcul dumneavoastra este rupt sau uzat?
Arcuri cu foi, foi de arc si accesorii pentru arcuri cu foi: gama noastra de produse contine arcuri cu foi pentru vehiculele comerciale europene. Pickup/camioneta, furgoneta/duba/van/transporter, autorulota, remorca sau camion de mare tonaj? Avem in stoc arcuri cu foi potrivite pentru fiecare dintre acestea si le putem expedia cu promptitudine. Arcuri cu foi lamelare conventionale, arcuri parabolice si arcuri de perna pentru vehicule comerciale: suntem specialistul dumneavoastra in arcuri cu foi.
Arcuri cu foi trapezoidale (arcuri cu foi lamelare conventionale)
In prezent, arcurile lamelare/trapezoidale sunt utilizate in principal pe puntile din spate ale autobasculantelor, pe vehiculele agricole si pe pickup-uri/camionete. Acestea sunt simplu si ieftin de fabricat si usor de reparat.

Arcuri cu foi parabolice
Arcurile cu foi parabolice sunt formate din foi de arc laminate parabolic. Profilul parabolic al foii de arc asigura o distributie optima a tensiunii. In comparatie cu arcurile trapezoidale, arcurile parabolice sunt mai usoare si mai subtiri, avand o durabilitate si o rezistenta mai mare. Arcurile parabolice sunt cu aproximativ 20% - 30% mai usoare in comparatie cu arcurile cu foi trapezoidale cu aceeasi capacitate de incarcare, reducand astfel greutatea totala a vehiculelor.

Arcuri de perna – brate suspensie pneumatica
La anumite vehicule cu perne de aer, legatura dintre acestea si punte este asigurata de un arc parabolic suplimentar, contribuind astfel la o mai buna conexiune cu drumul si la o durata de viata mai lunga a pernelor de aer.


KIT-URI DE INTARIRE A ARCURILOR CU FOI SI ARCURI CU FOI INTARITE
Sub arcurile cu foi originale pot fi adaugate foi de arc suplimentare pentru a reduce suprasolicitarea vehiculului sub sarcina. Instalarea necesita bride mai lungi, centre bulon si alte piese care fac parte din kituri. Oferim kituri de intarire a arcurilor cu foi pentru majoritatea vehiculelor comerciale de pana la 20 de tone. La cerere, fabricam arcuri cu foi complete, deja intarite, gata de instalare.


ARCURI AUXILIARE
O posibila alternativa la kiturile de intarire a arcurilor cu foi sunt kiturile de arcuri auxiliare de nivelare (suspensiile suplimentare elastice). Acestea ajuta, de asemenea, arcurile cu foi din fabrica sa absoarba sarcina, reducand astfel oscilatia si balansarea spatelui vehiculului aflat sub o incarcatura semnificativa. Cel mai important element al kiturilor de arcuri auxiliare este un resort de cauciuc gol, care are caracteristicile unui arc progresiv si care incepe sa functioneze numai sub o anumita sarcina, garantand astfel ca suspensia vehiculului ramane confortabila chiar si atunci cand acesta este neincarcat.


SISTEME DE SUSPENSIE
PNEUMATICA AUXILIARA
Pernele de aer auxiliare sunt instalate pe puntea spate, alaturi de arcurile cu foi din fabrica. Acestea, spre deosebire de arcurile mecanice, pot fi ajustate in mod continuu cu ajutorul aerului comprimat, astfel incat inaltimea vehiculului poate fi adaptata la sarcina data. Sistemul poate fi controlat in mod convenabil din cabina soferului cu ajutorul compresorului si al panoului de control incorporat. Acest lucru permite ca partea din spate a autorulotelor grele sau a vehiculelor comerciale sa stea ridicata in permanenta sau doar ocazional, de exemplu atunci cand se circula pe rampe abrupte sau drumuri proaste. Sistemele noastre de suspensie pneumatica au certificatele necesare pentru Uniunea Europeana.


DE CE NOI ?
1.) Suntem un producator recunoscut de arcuri cu foi: puteti comanda peste 4.000 de tipuri de arcuri cu foi diferite si foi de arc separat, la cele mai mici preturi, din stoc, direct de la producator.
​​
2.) Oferim garantie de 3 ani deoarece suntem 100% convinsi ca producem si distribuim produse de cea mai buna calitate.
3.) Oferim garantie de 3 ani deoarece suntem 100% convinsi ca producem si distribuim produse de cea mai buna calitate.
​
4.) Daca cunoasteti codul de produs al arcului cu foi pe care il cautati, puteti comanda direct in magazinul nostru online.
5.) Daca nu cunoasteti codul de produs, sau nu sunteti 100% siguri, selectati tipul dvs. de vehicul si introduceti datele acestuia. Vom identifica noi arcul cu foi corespunzator si va vom trimite o oferta.
6.) La noi nu veti gasi doar arcuri cu foi standard, ci si arcuri cu foi intarite, kituri de intarire pentru arcuri cu foi, arcuri auxiliare si perne de aer auxiliare.
​
​

ARC CU FOI DUPA TIPUL DE VEHICUL
Parcurgeti gama noastra completa de arc cu foi pentru pickup-uri, dube, autorulote, camioane si axe de remorca. Selectati categoria vehiculului pentru a gasi solutia perfecta de suspensie.
PICKUP-URI
Arc cu foi Ford Ranger
Furnizam arc cu foi pentru modelele Ford Ranger din 1999 pana in prezent in configuratie conventionala 3+2 foi. Produsele disponibile includ arc cu foi complete, foi individuale, bride U, kituri de intarire, arcuri auxiliare din cauciuc si sisteme de suspensie pneumatica.
Arc cu foi pentru Isuzu D-Max
Pickup-urile Isuzu D-Max din 2002 pana in prezent sunt echipate cu arc cu foi conventionale spate 3+2. Gama noastra acopera ansambluri complete, foi separate, componente de montaj, solutii de intarire, arcuri auxiliare din cauciuc si upgrade-uri pneumatice.
Arcuri Mazda Seria B
Pentru camioanele Mazda seria B (1996-2006), oferim arc cu foi conventionale spate 3+2 impreuna cu foi de schimb, bride U, kituri de intarire si sisteme auxiliare din cauciuc.
Arc cu foi Mitsubishi L200
Modelele Mitsubishi L200 din 1996 pana in prezent au suspensie conventionala spate cu configuratii multiple: optiuni 4+1, 4+2 si 3+2 foi. Gama completa include arcuri, foi individuale, bride U, kituri de intarire, arcuri auxiliare din cauciuc si sisteme de suspensie pneumatica.
Arc cu foi Nissan Navara
Suportam pickup-urile Nissan Navara din 1988 pana in 2015 cu arcuri conventionale spate in configuratii 2+2 si 3+1. Disponibile: arc cu foi complete, foi separate, bride U, kituri de intarire si arcuri auxiliare din cauciuc.
Arc cu foi Toyota Hilux
Camioanele Toyota Hilux din 1985 pana in prezent utilizeaza arc cu foi conventionale spate in configuratii 3+2, 4+2 si 4+3. Catalogul nostru include arcuri complete, foi de schimb, bride U, solutii de intarire, arcuri auxiliare din cauciuc si upgrade-uri de suspensie pneumatica.
Arc cu foi pentru VW Amarok
Modelele VW Amarok din 2010 pana in prezent au suspensie conventionala spate disponibila in configuratii 3+2 si 2+1 foi. Gama de produse: arcuri complete, foi individuale, bride U, kituri de intarire si sisteme de suspensie pneumatica.
DUBE SI AUTORULOTE
Arc cu foi Citroen Jumper
Dubele Citroen Jumper din 1994 pana in prezent folosesc arcuri parabolice spate in configuratii 1 foaie, 1+1 si 2 foi. Gama completa include arcuri, foi separate, bride U, kituri de intarire, arcuri auxiliare din cauciuc si sisteme de suspensie pneumatica - ideale pentru conversii autorulote.
Arc cu foi Fiat Ducato
Cea mai populara baza pentru autorulote din Europa: Fiat Ducato din 1994 pana acum. Arcuri parabolice spate disponibile in optiuni 1 foaie, 1+1 si 2 foi. Gama completa de arcuri, foi de schimb, componente montaj, solutii de intarire, arcuri auxiliare din cauciuc si suspensie pneumatica pentru conversii grele.
Arc cu foi Ford Transit
Dubele Ford Transit din 1991 pana in prezent au atat suspensie conventionala cat si parabolica spate in configuratii 1 foaie, 1+1, 2 foi si 2+1. Selectie completa: arcuri, foi individuale, bride U, kituri de intarire, arcuri auxiliare din cauciuc si sisteme de suspensie pneumatica.
Arcuri Hyundai H1
Microbuzele si dubele cargo Hyundai H1 din 2000 pana acum folosesc arc cu foi conventionale spate 3+1. Produse disponibile: arcuri complete, foi separate, bride U si kituri de intarire.
Arc cu foi Iveco Daily
Camioanele usoare Iveco Daily din 1989 pana in prezent au suspensie conventionala, parabolica si air link pe ambele punti. Gama extinsa de configuratii: 1, 1+1, 2+1, 3, 3+1, 4+2 si 5+4 foi. Produsele includ arcuri, foi, bride U, kituri de intarire, arcuri auxiliare din cauciuc si sisteme pneumatice.
Arc cu foi pentru MAN TGE
Dubele MAN TGE din 2018 pana acum utilizeaza suspensie parabolica si air link pe puntile fata si spate. Disponibile in configuratii 1 foaie, 1+1, 2 foi si 2+1 cu suport complet: arcuri, foi, bride U, kituri de intarire, arcuri auxiliare din cauciuc si suspensie pneumatica.
Arc cu foi Mercedes Sprinter
Modelele Mercedes Sprinter din 1994 pana in prezent au suspensie parabolica si air link pe ambele punti. Configuratii disponibile: 1 foaie, 1+1, 2 foi si 2+1. Gama completa include arcuri, foi de schimb, bride U, solutii de intarire, arcuri auxiliare din cauciuc si sisteme de suspensie pneumatica pentru toate clasele de sarcina.
Arc cu foi Nissan NV
Dubele Nissan NV din 2001 pana acum folosesc arcuri parabolice spate in configuratii 1 foaie, 1+1 si 2+1. Gama de produse: arcuri complete, foi individuale, bride U, kituri de intarire, arcuri auxiliare din cauciuc si sisteme de suspensie pneumatica.
Arcuri Opel Movano
Vehiculele comerciale usoare Opel Movano din 1996 pana in prezent utilizeaza suspensie parabolica spate in optiuni 1 foaie, 1+1 si 2+1. Gama completa: arcuri, foi, bride U, kituri de intarire, arcuri auxiliare din cauciuc si sisteme pneumatice.
Arc cu foi Peugeot Boxer
Dubele Peugeot Boxer din 1994 pana acum au arcuri parabolice spate in configuratii 1 foaie, 1+1 si 2 foi. Disponibile: arcuri complete, foi separate, bride U, kituri de intarire, arcuri auxiliare din cauciuc si suspensie pneumatica - impartind platforma cu Fiat Ducato si Citroen Jumper.
Arc cu foi pentru Renault Master
Vehiculele comerciale Renault Master din 1994 pana in prezent folosesc suspensie parabolica spate disponibila in configuratii 1 foaie, 1+1 si 2+1. Oferta completa include arcuri, foi individuale, bride U, kituri de intarire, arcuri auxiliare din cauciuc si sisteme de suspensie pneumatica.
Arcuri Toyota Dyna
Camioanele usoare Toyota Dyna din 1995 pana acum au arc cu foi conventionale spate 2+1. Gama de produse acopera arcuri complete, foi separate, bride U, kituri de intarire, arcuri auxiliare din cauciuc si sisteme de suspensie pneumatica.
Arc cu foi VW Crafter
Modelele VW Crafter (si VW LT) din 1994 pana in prezent utilizeaza suspensie parabolica si air link pe puntile fata si spate. Configuratii disponibile: 1 foaie, 1+1, 2 foi si 2+1. Gama completa include arcuri, foi, bride U, kituri de intarire, arcuri auxiliare din cauciuc si sisteme de suspensie pneumatica.
CAMIOANE GRELE
Arc cu foi Camioane DAF
Camioanele DAF din 1980 pana acum au suspensie conventionala, parabolica si air link pe ambele punti. Gama extinsa de configuratii de la o singura foaie pana la pachete de 13 foi (1, 1+1, 2, 2+1, 3, 3+1, 4, 4+2, 5, 6, 7, 8, 9-13 foi). Disponibile: arcuri complete, foi individuale si bride U.
Arcuri Camioane Iveco
Camioanele grele Iveco din 1978 pana in prezent folosesc sisteme de suspensie conventionale, parabolice si air link pe puntile fata si spate. Configuratii disponibile de la 1 foaie pana la ansambluri de 16 foi. Gama include arcuri complete, foi de schimb si componente de montaj.
Arc cu foi pentru Camioane MAN
Vehiculele comerciale MAN din 1982 pana acum utilizeaza suspensie conventionala, parabolica si air link pe ambele punti. Disponibile in configuratii de la o singura foaie pana la pachete de 15 foi. Gama completa: arcuri, foi individuale si bride U.
Arc cu foi Camioane Mercedes-Benz
Camioanele Mercedes-Benz din 1974 pana in prezent au sisteme de suspensie conventionale, parabolice si air link pe puntile fata si spate. Configuratiile variaza de la 1 foaie la ansambluri de 14 foi. Gama completa include arcuri complete, foi separate si componente de montaj.
Arc cu foi Renault Trucks
Modelele Renault Trucks din 1981 pana acum folosesc suspensie conventionala, parabolica si air link pe ambele punti. Disponibile in configuratii de la o singura foaie pana la pachete de 13 foi. Oferta de produse: arcuri complete, foi individuale de schimb si bride U.
Arc cu foi Scania Camioanele
Scania din 1980 pana in prezent utilizeaza sisteme de suspensie conventionale, parabolice si air link pe puntile fata si spate. Gama de configuratii: ansambluri de la 1 foaie pana la 13 foi. Selectie completa de arcuri, foi de schimb si componente de montaj.
Arcuri Suspensie Camioane Volvo
Vehiculele comerciale Volvo din 1983 pana acum au suspensie conventionala, parabolica si air link pe ambele punti. Configuratiile disponibile variaza de la o singura foaie la pachete de 12 foi. Gama completa include arcuri complete, foi individuale si bride U.
AXE REMORCI
Arcuri Axe Remorci BPW
Unul dintre producatorii lideri de axe din Europa. Axele pentru remorci BPW sunt renumite pentru ingineria de calitate, inovatia continua si disponibilitatea excelenta a pieselor de schimb pe tot continentul.
Arcuri Remorci SAF-Holland
Furnizor global major de axe oferind solutii de suspensie high-end. Axele SAF-Holland au sisteme avansate de suspensie pneumatica, optiuni de frane disc si componente premium pentru aplicatii solicitante.
Arcuri Axe Remorci ROR
Marca britanica istorica cu design solid de axe inca prezente in flotele europene. Cunoscute pentru inginerie robusta si fiabilitate dovedita in diverse aplicatii pentru remorci.
Arcuri Remorci Gigant
Producator german specializat in solutii de axe de inalta rezistenta cu mentenanta redusa. Axele Gigant sunt proiectate pentru durabilitate si viata lunga de serviciu in utilizarea comerciala a remorcilor.
Arcuri Axe Remorci Kassbohrer
Specialist in semiremorci si trailere surbaissate combinand inovatia cu capacitati mari de sarcina utila. Axele Kassbohrer sunt proiectate pentru aplicatii heavy-duty si transport specializat.
Arcuri Remorci Ackermann
Nume respectat in productia germana de remorci, in special pentru vehicule personalizate si specializate. Axele Ackermann servesc aplicatii de nisa care necesita solutii de suspensie adaptate.
Arcuri Axe Remorci Cardi
Marca italiana de remorci folosita frecvent in configuratii de basculante si semiremorci in toata Europa de Sud. Axele Cardi sunt dovedite in aplicatii de constructii si transport greu.
Arcuri Remorci Fruehauf
Marca globala bine stabilita de remorci cu traditie lunga in remorci pentru marfa uscata si constructii. Axele Fruehauf ofera performanta fiabila in diverse aplicatii de transport.
Arcuri Axe Remorci Langendorf
Producator german premium focusat pe transport de sticla, basculante si remorci inloader. Axele Langendorf sunt proiectate pentru manipularea specializata a marfii cu precizie si siguranta.
Arcuri Remorci Schwarzmuller
Producator austriac care construieste remorci high-end cu design inovator si inginerie personalizata. Axele Schwarzmuller livreaza solutii avansate de suspensie pentru aplicatii premium de remorci.
​









